Monday, February 2, 2009

♥tag♥

Posted by annapeje at Monday, February 02, 2009
yuhuuu
saya telah d tag oleh
erin lagiks
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award"di bawah untuk diletakkan di blog anda



2.Link/ceritakan kembali siapa yangmemberikan award ini kepada anda.

*diberikan oleh cik erin *

*rakan se ym kus *

*she's still single but not available *

*dia still kurus cam dulu aku laks yg gumuks *

*dia dak ipoh *

*da kenai dia lam 5 taun gitu *

*dia skunk duk jauh kat moscow *

*dia rajin memasak *

*n rajin menjahit *

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobidiri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

1.saya suda kawen

2.saya ader suami nama FBI

3.saya ader baby nama MUHD AQIL HAIL

4.saya suker chatting x kira tempat atau masa tp kalo aqil blk kl x leh chat la

5saya suker mkn dulu x gumuk plak tp skunk da gumuk jangkit ngan topoi huh !!!

6.saya masih kiut mcm dulu wakakakka.....

7.saya suker soping2 wpon x dew doet

8.bekerja sebagai TEA LADY yg berjaya

9.saya dak ipoh ...proud to be PERAKIAN

10.I'm da happy ,simpe , friendly person

These are the people that I wish to tag:

1.rai si budak comel

2.edanny da kiut

3.cikstar

4.tyra banks opps

5.cikwanie yg comelest

ehehhee kalo rajin buatla kalo x abaikan ehehehe


2 love aqil&arfa:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

ehehhee...bagusnyee anda tlh menjawab tag ini..anda ckp anda mls aritu..hehee....muachhh kat anda yg tomell....muachh :-*

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

huhuhu sesama sbb kater saya tomell ahahahha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review