Saturday, March 21, 2009

♥ bandar utama ♥

Posted by annapeje at Saturday, March 21, 2009
niqqi ready to school
aqil wif his cousin
daniel da notty

aku kene ulang alik ke
bandar utama sbb mak mentua aku kat sana
so kene la mangun pepagi
antar aqil ahaks cam antar
g nursery jew
tp jauh la tp nk g
opis x la jauh
rasa cam nk duk sana laks
ekekeke
aishh aku mau pindah
busan suda turun nek tangga
tp lps neh mmg aku kene
antar aqil kat sana
bcoz mak mentua aku akan duk sana
aqil memula cam takot
sbb d kelilingi maid filipin
cam rasa citer pangako sayo laks
dengar dorang ckp
ekekekke
lama2 dia oke
sbb marlin pandai layan dia
n aqil suka sama marlin
pantang nampak mula suh dukung
adoila
n aqil nampak eppy sbb ader abg niqqi n daniel
tp daniel neh notty n jeles
suh kene sentiasa perhatikan
laks kalo x nanti dia wat apa2
kat aqil
niqqi sangat yg soft spoken
sure ramai aweks nanti
ekekekke
best nyer dorang neh skola
pon kat international skool
aqil skola mana ekk
skola jew mana2 janji bole skool
ehehhehe
jgn x mo pg skool suda
mau aku hambat ngan rotan nanti
ahahahha

1 love aqil&arfa:

~d!b@~ said...

waahhh suweeett laaaa

jeles i :P

i xde pon orang nak anta wawawawa

hehe

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review