Saturday, June 20, 2009

♥ new born ♥

Posted by annapeje at Saturday, June 20, 2009
neh la baby yg baru lahir tue
neh ank sepupu husben suami akak aku
aku panggey dia abg joe
dia sgt2 baik ati n ensem cam
pelakon hindustan
ahahaha
naper la dia x jd laki akak aku jew
kitaorang smer suker dia
dr abg ipor sendiri
sbb dia sgt2 la baik ngan kitaorang smer
nama dia widat apa ekk ahahaaha maap lupa
neh plak adik aku ngan ank dia
alamak naper pesyen ambot camtue
ehehehe
aku tgk cam muka ayah dia jerk wakakaka
mahap adikus jgn mare
ekekeke
hai sayer shazzy
nama betul saya aini batrisyia
tp mummy saya panggey saya shazzy
sbb nama lama saya aini shazila

eeii geram nyer aku ngan dak neh
dah nampak sama besar ngan aqil jew
tgk saya dah leh wat gimnastik
ahahaha sampai muka2 skali
berusaha bersungguh2 neh

aqil sedang bermanjaan dgn mak long
lenkali aqil plz buli jew mak long tue
mcm mummy slalu buat ahahaha
owh yg tgh duduk tue naufal
dia abg si widad
sgt la hyper active
penutup acara

aqil telah mencuba merampas
kasih sayang nenek
si widad n naufal
iskh2 aqil xbek tau

0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review