Friday, June 26, 2009

♥ peneman merangkap assistant ♥

Posted by annapeje at Friday, June 26, 2009
aku telah men transform
adik aku menjadi muda semula
ekekekeke
sian dia
she's like dats jeans
tp size tarak da abes
maap adikus mau ajk ko pg
tempat len ko ckp da lambt
nanti laki marah
ekekeke
adoi aku sangat minat ini kasut
tp tuk lelaki laks
ader sling beg kaler putih
g smart huhuhu

aritue aku meneman adik aku
setelah sekian lama
dia x menyoping
sbb dpt laki yg itu x leh ini x bley
adik aku plak ikot kan ajer
neh bawu tau yg dia da cam
mak cik2 kantin wakakaka
so aku janji ngan dia
g teman dia pg butik guess kat Lot10
dia ckp nk beli levis
kalo aku taw bek g garden n midvalley
x per la jumaat mggu depan
kita soping g ekk
wakakakaka
eh aku window soping jew la
ahaks


p/s neh la terapi paling mujarab tuk pompuan
kalo da kawen n der masalah umh tangga amat bekesan
ehehehe betoi aku x tipu

2 love aqil&arfa:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

hoho...btol2....jom sopinnnn jommmm~...haha...;p

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

erin...bila nk sopin sesama neh

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review