Tuesday, December 1, 2009

♥hari rAya hAji♥

Posted by annapeje at Tuesday, December 01, 2009
suamiku d pagi rayer
neh adik aku ker adik laki aku neh ahahha

yew ank beranak serabai
gambo pg raya luper nk upload
bz buat apa ntah

eh ni gambar raya kedua :D
owh kesayang opah juga
aQiL dan tok d pagi rayer
owh ini la kesayanga tok :P
sonok nyer balik kg huhuhu
asik amatttttttt
kehkehkeh
sapa x balik ugi oooo :P
mak semangat taw aku nk blk ipoh
dia buat kuih siput huhuhu sedap
tp lupa bwk balik sob sob sob
then mlm raya mak da siap2 masak
kuah kari utk mee kari
n laksa huhuhu terliur sekejap
dan paling xtahan dpt mkn lemang
dengan daging masak kicap mak
meleleh siot ahahahaha
lama x mkn lemang ngan masak kicap daging
asik2 rendang nek muak aku
lps semayang jumaat
pertama kali membawa mr peje blk kg
aahahha dia kan x penah blk kg aku
tp x jln sakan sbb da ptg
plus inikan raya haji
g pon mak n fareez jerk yg blk
nek keter aku
abah x blk sbb adik dia ader kat umh
haishh mak suh aku masok korban
walhal tahun depan turn raya umh kl
hurmm.......






5 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

anak serabai lagi tetap comel.. mak dia kalau serabai tak tau la nak cakap ape dah hehe

chik star said...

weyhhhhh
apesal kuros sgt ni
jeles ai !
grrrrr !!!

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

as...ahahaha lex la as kan ber2..eh kurus ker kembang neh huhuhu

yati..ahahha kalo mak dia extra comel la :P

♥frĂȘaky.gurl♥ said...

wahhh...bestnye blk kg.....fuhhhh sgt jeless..adeh..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

erin..saja nk kasi ko jeles :P

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review