Monday, April 23, 2012

♥ dulu2 ♥

Posted by annapeje at Monday, April 23, 2012
curik dari fb mr peje hehhehe
aritue kawan sekolah dia ada tag ahahaha
siapa pandai sila carik mana satu mr peje ahahaha
smart ehhh...kalo aku zaman skolah dulu mak aii
serabai mabai muahahaha
teringat laks baca blog kak nani
eh td komen taip aunty laks :P
dia kata zaman dia skolah org x kenal sangat
bila dah besar neh...mean org x cam dia mana satu
lebih kurang la tue mcm aku
dlu2 gelap....pendek n x hot
sbb cekeding dan itam bedaki
bila tengok gambar dlu2 rasa mcm
hasihhh malu nk tgk sendiri ahahaha
aku pon minat satu budak neh
kacak dimata aku sbb dia pakai spek
yg old skool tue ...dengan potongan rambut dia
aahahahaha sumpah kacak
puteh melepak gaks
aku tulis surat siap balik sekolah
letak surat dalam mailbox dia
tp x bangang ker sbb x letak alamat
so mcm mana budak tue nak balas :P
sampai kiamat la dia x tau siapa ahahahaha
adoiler siap sampai aku jatuh telentang
dengan member baik aku si nieza
sbb kelam kabut n takot
nk letak surat lam mailbox dia
jatuh dpn umh budak tue lagik
ahahahahaha mmg bangang la weh
dah ler hari2 lalu dpn umh dia
org kata x dpt tgk muka tgk umh pon jdla
wakakaka kronik betul ...buduh
neh kalo aqil baca neh malu mak ahahaha
eh nak citer pasal mr peje jew melalut laks :P

2 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

hihi
zaman dulu2 aku pun sangat comot, cikeding dan nerd je rasa.

yuyuy akley said...

ahahaha klakar la pulak.. pandai ehh tulis surat cintan cintun.. hahahha nape x antar surat kali kedua.. sorry tadi lupe bg alamat.. muahahha..

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review