Friday, September 14, 2012

ermmm...

Posted by annapeje at Friday, September 14, 2012

Baju dipasaran banyaknya nipis, ketat dan seksi,kesian anda. Kami menyediakan baju yg SOPAN,SWEET,100% COTTON dan SELESA utk anda menjaga maruah anda.
Klik "Like This Page" diatas :)



 entah kenapa x berapa bekenan dengan ayat diatas...kot yerk pon nk menjual baju yg sopan rasanya banyak lagi ayat yang lebih sopan bole digunakan
x perlula mcam nk kesian2 rasa meluat plak aku baca ahahaha
ker aku jerk yang emosi :P
aku pon suka kalau ada yang jual baju yang labuh2 neh
contoh baju kemeja
mmg di pasaran banyak yg singkat
tp dekat najjah ada kemeja yg labuh n cantik
cuma harga mahal sikit la
tp serius la macam menyampah bila baca ayat dia yang pertama tue
siap aku baca berulang kali neh ahahaha

2 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

hehe ayat sinis gitukan.
agaknya yg meniaga tu budak2 kot.
kurang matang nampaknya.

Zie Madini said...

haha...tu lah kan. mcm nk mengkondemkan periuk nasik org lain je.

bersaing cara sihat ler

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review