Wednesday, December 19, 2012

♥ chef aqil & chef arfa ♥

Posted by annapeje at Wednesday, December 19, 2012
 potong2 jgn x potong
 satu utk daddy satu utk mummy
 ini budak kecik siap geget2 dia igt piza betul ahaha pelahap betul
 bagi dia jalan menonong2 jew mengah kejor
 maap la abang x dpt tangkap gambo dengan tenang adik dah jalan sana sini mcm rumah dia buat
x dapat pg london feeling2 kat london gitu jd la ahaha

semalam pg camyland beli susu la kihkih
pastu cari ubat allergic sbb rimas idung dah tersumbat giler2
tension aku nk jwp kol pon payah
asik sengau jerk nak sebut nama
bila orang tanya nama
aku tepaksa eja A.N.N.A ahahaha
sapa pg camy skrg neh ada sale 
tp rasanya mana2 pon ada sale :P
semalam kan masok camy ada budak tue nama aqil juga 
ahahaha aku ngan peje senyum2 lepas dengar bapak budak tue panggil anak dia
lepas tue aku plak panggil aqil sbb dia sebuk nk beli patung pororo
bapak budak tue gelabah igt aku marah ank dia ahaha
x berjaya beli pororo
dia berjaya buat aku belikan dia pizza plak
adoi da rasa mcm gegurl oke beli 
mainan masak2 ahaha 
mmg cair la kalo ank dah meraung2
sbbkan pizza tue 30rm aku belikan juga sblm dia mintak yg lag mahal
bkn la kedekot dgn anak 
tp aku rasa tiap bulan mmg beratus beli mainan
sket2 lama2 membukit duit tue
mcm blk ipoh hari tue
beli otomen saja 150rm :P
siapa ada petua utk mengelakkan dari kene pau ngan ank ahahaha
share plz :P
(mak tertekan aahahhaa)

0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review