Monday, February 11, 2013

♥ Ahad semalam ♥

Posted by annapeje at Monday, February 11, 2013
Hari ahad semalam pegi beraya rumh maktok hahaha kebetulan sebab along ada n sepupu mr peje pon datang ....suami dia cina mualaf siap dtg bwk limau n kacang kehkeh n kebetulan plak aku masak macaroni bakar tapi sebab ramai sangat kesian maktok dapat makan sikit jew hehe sebab family along besar n anak2 dia pon dah besar2 ... Sekejap jew dah licin ... Arfa n aqil pon makan sungguh2 ... Aqil mcm biasa dia kalau ramai kwn makan beselera ... Tp skrg tgk dia dah pandai makan sejak pegi sekolah neh hehehe bagus ada hikmah pg sekolah ahaha... Si adik mmg suka mkn sejak azali kahkah... Sebab kali neh masak x letak cili sblm neh letak cili sikit nak bg pedas .... Yerla tekak org kampungkan ahahaha ( alamak dorang dah bgn tgh buat2 nyorok bg dorang igt kene tggl ahahahha jahat x ) lenkali acu ana masak lg yer hehe kat rumah punya pon licin mr peje mkn dia sbb nk bwk bekal pg ofis tp dah licin haha kesiann


model cilik hehe

cakap nk ambil gambar teros posing tau hehe
kesian kuda tue 3 org skali ahaha
kakak tisya yg pegang beg merah tue terer main squash ...dapat no 10
arfa takot air plak...mungkin sebab berangin so sejuk ...aqil dok berendam lelama sorang2
dah siap masak hehe

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

konpem la sedapkan. laju je licinnya. lepas ni buat 2 ek hihi

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review