Saturday, February 9, 2013

Sembang2

Posted by annapeje at Saturday, February 09, 2013
Semalam sembang2 dengan aqil masa tunggu mr peje beli nasi lepas ambil dorang kat umah maktok ...tanya la aqil nama kawan dia kat sekolah hehehe soalan2 biasa sebelum neh kalau tanya hanya 2 nama jer dia sebut nikki n marissa... Semalam dia bgtau kwn dia pompuan nama shen wen .. Tatau betul ke ejaan hehe sambut besday n bagi satu beg kecik ada gula2 cake span n apa ekk lupa :p .... Pastu tanya siapa lagi kwn dia ... Dia cakap nama kawan dia...Lucas , joseph, yemm , got 2 alisya ... Saper tah sorang lagi lupa ... Tanya td dia x nak ckp plak :p ... Nampak nyer dah pandai ingat nama kawan hehe jadi la ... Tp x tahan ada kwn baik nama nikki... Teringgin gaks nak tengok mcm mana rupa bff yg dia dok asik ulang2 bgtau " nikki is my bf " ... Aqil neh kadang klaka gaks ...satu lagi dia suka sangat nk kwn ngan org besar2 agaknya dia persaan dia akan jd perhatian n dimanja :p

0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review