Wednesday, March 27, 2013

cuai !!!

Posted by annapeje at Wednesday, March 27, 2013
sian my baby boy tangan terkena iron panas huhu rasa bersalah giler  n sedih giler
doa dalam hati moga dia x rasa sakit yang berdenyut2 tue ...mmg x salahkan dia salahkan diri sendiri sebab cuai x letak tempat tggi lepas guna :( aaaaaa stress sebab cuai anak jd mangsa mcm neh ...nasib arfa kuat x meragam ...bole tawaf satu the curve n makan cupcake sebiji setengah...ya Allah harap jari dia ok la x kene infection or apa n moga cepat sembuh

3 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

sian arfa.. aku pun kekadang ada gak cuai, budak ni kan laju.. kita mmg xperasan. gelembung dia tu pecah dah ke? cepat2 sembuh yer arfa..

Has said...

ouch sakit..ery pun pernah kena. dorang ni mcm ingin tahu..panas nye iron tu mcm mn...ery dia pg pgg sendiri...merah jari...

Mooniqueen said...

Alahai kesiannye... Orang cakap kalau lepas kena benda panas tu, cepat2 letak tepung..nanti tak gelembung..

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review