Tuesday, March 5, 2013

♥seronok nyer balik kg ♥

Posted by annapeje at Tuesday, March 05, 2013
tgh berangan jadi jack n the neverland pirate :P
arfa shumarker :))
duduk mcm tokey..kesian dia maklong kata baby x leh ride horsey ahaha
ko tgk pau neh gumbira jew blk kl meragam :P
ini ofcoz la paling gumbirakan dpt plak pau angry bird grrrr !!!
trip kedua semua dah pening ahahhaa
adik apsal pipi kembum
makan2 maklong banjer patut la sedap koteaw kicap neh ahaha
bagi main ipad sure dia senyap sekejap pastu kompek kompek :P

mggu lepas balik kg
buat kering hati ok kitaorang blk dua beradik 
+ dengan anak2 masing2 ahahaha
sbb adik aku tue mengada mintak tolong sket demam la
apa la cer kalau gf lajuuuuuuuu jerk kan
memula kansel x nk blk sbb risaukan
tp aku ckp nk blk gaks nk tggu peje ntah bilakan 
sbb dia pon asik la bz memanjangggggg
ok 7pg dah siap tunggu maklong
tapiiiiii maklong lambat oke ahaha sabooo
then aku drive ke ipoh sampai mana ekk yg ada baskin robin tue
dah plak arfa ngamuk2 nk tawaf rnr
so maklong drive sampai ipoh legaaaa
kat ipoh ok la sonok jew
makan gulai tempoyak taugeh kasar mak masak sedapp
dengan ayam goreng
next time nk makan asam pedas la
ahahha mcm org ngidam plak ko over !
dapat la tawaf mydin meru jaya
besarrr nyerrrrrrrr macam2 ada
ahahha
tapi x tawaf sangat la sbb pg dah lewat pastu 
bebudak dah ketiduran :P
ahad balik dalam pukul 11 pagi
sbb kalau blk petang takot bebudak neh ngamok
upenya si pau neh ngamuk2
menangis x henti2 tahan tido
dia cabut spek mummy dia adoila
dah la  mummy dia rabun
dah jalan behenti jalan behenti dah tepi jalan
aku cakap "yong ko behenti bio aku drive plak
sbb arfa dah tido so aku drive sampai shah alam
sampai kfc baru kejutkan arfa
yg si pau neh bole x asik nangis sampai s.alam
ahahaha stress mak..mak pau lg stress
ank dia hempuk dgn cekak sampai bibir mcm angelina jolie :))
tp aku rasa ok jugak blk sendiri
insyaAllah bole handle
cuma siapkan bekal makanan banyak2 tuk arfa ahahaha
cuma mr peje la mcm x bp nk bg hehe

0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review