Friday, March 29, 2013

♥ orientasi ♥

Posted by annapeje at Friday, March 29, 2013
ok neh gambar ari terakhir kursus ahahaha muka pon mcm apa dah
ini hari kedua
serius la sangat kan
ari pertama tue petang kitaorang pg mkn abc...bole la ahahha n makan bege sos masam :P
sebelom acara terjun kolam ahaha
ini la kolam renang nyer ahahha
aksi gewdik mak budak
bekepit 2 orang jerk ahahhaa
bagus la kursus ada asam boi
yg baju merah tue abg ainan tasnim ..kacak n comelkan ahahha nk plak bila dia menari ala2 ciken dance ahaha
2 org neh pon comelkannnnnnnnnnnnn
last day gedik sblm nyanyi lagu elite ko ahahha oh manisnya senyuman mu

ada member tanya woi dah 10 tahun keje orientasi lagi ker ahahaha
ye ler baru jerk serap ke jawatan tetap ahaaha kesian dah kertu
tp kene pk ini semua rezeki cepat dengan lambat
jadi makanya kita ucapkan dengan Alhamdulillah
x usah nk kata rugi la ko kalau x dpt tetap lagi rugi kan kan kan
jd x usah nk cakap apa besyukur cukup 
walaupon dlu kontrak semua dapat yang x dapat cuma loan ajer
keje tourism neh best tau ahahaha
sampaikan kawan2 yang dah tamat kontrak wpon dapat keje yg lg bagus dr tm neh 
siap dok ckp miss2 kat tm la compare2 environment tempat baru ngan tm la
siyes aku rasa siapa yg dah tetap tue if behenti rugi sangat2
tp yer la masing2 ada masalah kita mana tau kan hehe
kursus kali neh sangat2 best sbb x der kene keje bekumpulan ahaha
lepas tue dengan plak bff huhu lg la syok wpon aku kuat tido
ahahaha maapkan saya aya wakakka
pastu geng2 semua kuat makana , kuat gelak kuat meroyan ahahha
semua plak geng2 moon mmg besh la
chapchap rasa kerang ahahaha

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

baca entry ni pun tau
ko mmg suka gi kursus ni
nak plak ada geng terbaik la.
asam boi tu bg ko tak ngantok
sbb tu letak situ hehehe

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review