Sunday, March 17, 2013

♥ Pandora 2 & ♥

Posted by annapeje at Sunday, March 17, 2013
Alhamdulillah syukur diperbanyakkan rezeki ( nk ckp dimurahkan rezeki ada ustaz ckp knaper nk rezeki murah ahahha aku pon konpius ) tapi nak lompat bintang 2 kali hehe sbb mr peje hadiahkan 2 biji charms ... Suka2 ingatkan nak beli satu jew .... Dua2 mr peje yang pilih ..serius setiap kali nk beli barang apa2 pon aku suka mintak pendapat mr peje dlu sbb bg aku cantik di mata mr peje cantik gaks dimata aku cuma ada la gaks if x berkenan aku cakap x nak hahaha mr peje kan perunding imej i :D ...mr peje kusayang ahahha saya berjanji akan kemas rumah rajin2 ... Td balik tros saya kemas umah wakakaka pastu neh saya nk lipat kain tau n study sket2 kihkih ... Tq mr peje kerana sudi menambah koleksi charm saya ini dan setakat ini saya sudah berpuas hati ahahaha...

Everlasting Pink Bouquet Dangle Charm

Pink Pavé Cherry Blossom Charm


3 love aqil&arfa:

miSsMawar... said...

mmg ler i jeles... hahaha

Has said...

harus la dlm hati ada taman kan...

Nurhayati said...

tgk tu mr peje very the memahami tau
ahkak pun xde pandora
tau wifenya stress jaga 2hero yg melasak kt umah tu
reward tuk wife terchenta
ape lagi pegi cuci kete plak lepas ni haha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review