Tuesday, March 5, 2013

♥ rakan blogger ♥

Posted by annapeje at Tuesday, March 05, 2013
 i makan tom yam ..lama x makan huhuhu
 budak comelkan kan kan :D makan carbona share dengan arfa n yati ahaha
 tengok muka ariq garang nyer ahaha...kening da mcm ziana zain u...zara sekolah kesian plak ahaha
 sorang sebok main sorang sebok makan dengan jayanya
tq yati snap gambar aku n hero2 hehe


jumaat minggu lepas tepaksa cuti sbb mil pg hosp
so berplan det dengan yati tuk lunch det ahaha
aku pilih lepak SR giant sbb selesa
paham2 la bawak bebudak neh kan
1.kene pilih tempat yg senang nk paking
2.x ramai orang
3.berekon
4.selesa cth ada sofa ahahaha
5.makanan sesuai tuk tekak anak2
siapa nk guna petua neh silalah ahahha
tapiii yang paling mencabar depan neh ada jual mainan
ahahha
ambik si aliah n aqil mengamuk nak mainan
sian plak aliah siap bodek2 aunt nk house ahaha
aunt masa tue blur sbb abg aqil dah beli  ninja nk kerapi plak
nanti aunt free2 kita g lepak full house kat giza yer aliah
adehla sian aliah ahahha tros rasa bersalah
teringat dia buat muka comel2
seronok juga lepak mcm neh
tapi agak huru hara la ahahha
dengan anak men lari2...men tolak kerusi
n mengamuk2 mainan ahahha 
tq yati blanjer makan...nanti aku belanja ko plak yerk
nanti kita plan ari sabtu bila kita free
n bole bwk zara skali
supaya dapat tambahkan kelam kabut kita ahahaha 
nasib aku ank 2 jerk :P
aku rasa setiap kali keluar mau dekat sebungkus baby wipes guna 
ahahhaha tp enjoy :D

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

hahaha gelak aku
teringat makan kita ni
giler huru hara
tunggu ariq dpt kaki
nanti leh join arfa tolak baby chair smpai
keluar kedai hehehe

pening aku dgn aliah
together2 nak toys ngan aqil
bole plak mintak kat ko kan
aishhh la xmalu hehe

pasni kena cari tempat takde toys
kalau tak haru asal keluar nak beli
masakkkk
tokei balak pubn bole bankrupt haha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review