Thursday, April 4, 2013

anak jin

Posted by annapeje at Thursday, April 04, 2013
seram x tajuk ahahha
seram gaks nk taip neh kihkih
hari ahad malam n isnin malam aritue
arfa menangis tengah malam
tepat kui 2 pagi mula dia mengamuk2
sampai 3 4 pagi la 
pujuk x kene serba x kene la dibuat nyer
aku neh dah la kerja
sampai 2 hari lewat pg opis
dengan mata ngantok nyer jangan cakap la
nasib x kene migrain sn sakit kepala
aku ckp ngan mr peje cuba bawak jumpa ustaz
mana la tau kan benda2 yg kita x nampak neh
so dia pon bawak
ustaz kata x der apa2
cuma ada anak jin yang baya2 arfa
nk berkawan dengan dia huhuhu
iskhh kamu neh arfa comel sangat kot
sampai ank jin pon suka ahaha
tp rasanya arfa takot kot
sbb jin neh kan ker buruk
tangan panjang2 telinga panjang
bak kata huduh la kan x dpt dibayangkan 
so agaknya tue la sbb dia menangis jer
sbb ada gaks la dengar arfa sebut akut (takut)
uztaz tue bekalkan air penawar sebotol besar 
dia kata bancuh dengan susu or minum mcm biasa
mr peje citer lg yang ustaz tue cakap denga arfa
tp dia sebuat qarin (roh)
malam neh tido yer jangan main2 dengan kawan tau
arfa pon siap angguk2 paham huhu
n alhamdulillah dengan kuasa Allah 
Arfa dah x menangis mcm aritue la
menangis still lagi bila nk susu hehe
lega sangat2 bila arfa dah ok
yer la kalau dah x cukup tido kita pon pening nk handle
alang2 dah citer pasal arfa kita sambung dengan 
perkembangan arfa hehe
dia dah bole sebut perkataan2 yg simple
cth mcm
kakak
blue
abang
ayam
pastu kalau kita tanya dia 
dia akan angguk or geleng 
so maknanya dia paham la 
arituekan tangan terkena sterika
aritue tunjuk dia nak main sterika x 
dia jalan jauh2 ahaha takot
kita tanya sakit x..dia angguk pastu jwp kitt kitt ahahha
 tapi pandai drama juga
if tanya sakit ...tros buat mcm nak nangis sambil tunjuk tangan 
propa betui la budak kecik tue
kalau abang tengah manja2
siapla dia pon mula nk manja2 gaks
tp kalau mr peje ada siapla
siap x kasi lepak dlm bilik sesama
ahahaha 24 jam dia sanggup lepak ngan mr peje jer :P
aritue tukar la susu dia kepada step 2
bole dia x nak minum ahahaha
 nasib la kedai tue bole tukar susu kat camyland tue

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

aku pun seram bila arfa nampak nampak anak jin
dulukan zara time kecik
pun ada gak lebih lurang kes cmtu
tak nangis cuma dia tunjuk kat pintu umah
ada kakak rambut panjang kat situ
mak ai terus meremang bulu roma aku
terus baca wat pendinding hohoho

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review