Friday, July 12, 2013

berbuka 2

Posted by annapeje at Friday, July 12, 2013
dapat juga air tebu Alhamdulillah :D n kurma free pg ceramah smlm
murtabak sdp... kurang sepotong jer nk jd sekeping aku makan hehe
bubur lambuk kg baru sedap..mkn sorang2 dorang x suka
bingka ubi n buah melaka
karipap+beger malaysia+pulut panggang

Alhamdulillah
hari ini dah masuk ramadhan ke 3
semalam berbuka meriah
mr peje pelbagai kuih
hehe sukaaa
nampak gaya nya kitaorang 
mcm tahun lepas..berbuka makan kuih muih saja
sahur baru makan nasi
sbb nyer mkn kuih muih pon dah sendat perut
tue pon kuih muih tue berbuang juga
buah melaka 2 ketul
pulut panggang langsung x sentuh
membazir dah tue
bubur lambuk pon x habis juga
itu pon dah kongsi separuh ngan mil
belikan dabel A roti john
pon berbuang dorang x nk mkn plak :P
sahur kita x masak ahaha
org kedai masakkan
so takat gambar paprik ayam , daging merah , telur bungkus
x yah amik pon xper :P
x der feel ahaha 
bulan puasa slalu nyer makanan wajib beli
1.air tebu + soya
2.murtabak
3.roti john
4.rojak singapore
5.samosa or karipap (mr peje fav)
teringat pasar ramadhan kat medan gopeng ipoh
lg best2
ada sup tulang , ikan bakar paling best...x penah jumpa kat kl neh
dlu2 suka makan ayam percik now mcm x kisah 
kalo kat kg mak suka buat or beli kuih pelita
aku x suka makan kuih lembik2 neh huhu
pepg dah citer mkn :P



3 love aqil&arfa:

yuyuy akley said...

Ehh sama la kita x suka gak makan kuih lembik2 ni tp air tebu x best.. X jadik nk geng heh arini pun plan mls nk mkn nsk.. Dh bosan dh pose sebulan mkn nasik hihi

Has said...

bln pose ni lom jumpa lagi air tebu... mls lak nk singgah pasar ramadhan. susah nye nk dpt parking

Nurhayati said...

nak cari air tebu la harini. samaso feveret zaf jugak. aku pun kalau makan kuih muih pun dh kenyang. thn ni malas nak beli kt pasar ramdhan, makan nasi terus plus jimat. kang pegi beli mcm ko ckp la nanti tak habis hehe

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review