Friday, September 20, 2013

saja2

Posted by annapeje at Friday, September 20, 2013
18/9/2013 aritue aqil pg skool trip ke balakong
ice cream & bread factory
8.30 pagi dia bertolak n blk kui 4.30
memula mmg xnak kasi
tp dia dah tanya2 bila nk bayar yuran bila nk byr 
wat ayat sedih plak tue
dia x bole pg sbb daddy x bayar yuran ahahha
adoila tau la daddy nk bayar masa byr yuran sekolah skali :P
dah dia excitedkan x kan x nk bg plak
wpon jauh bagi aku la
sbb dia tue baru 5 tahun
poo2 pon x pandai lg pg toilet
patutla dia x nk mkn
lunch dia siap bawak blk
dia ckp kwn2 dia pon sama bwk blk 
ahahha bawk balik kene kidnap ngan food monster 
pastu masa nk blk keje tue sambil tgh drive
kol la mil tanya dia aqil dah sampai ker
mil kata blom
siap aku suh peje kol teacher n sms tanya 
ahahha kesian cikgu2 dpt mak bapak camneh kan
yer la kalo dah sekolah rendah maybe la perasaan risau tue kurang
sedangkan if mil  bwk dia pg bangi pon aku risau
mak sendiri bwk cucu g jln jauh2 pon kita risau
maybe jln jem tue sbb sampai lewat 
paham2 la kl neh kan 
mil pon agaknya lupa nk bgtau blk aqil dah sampai
nasib la sampai2 umh mil aqil dah siap mandi bagai
peje slalu bising ckp x yah la nk pk2 sangat
n kongkong2 sangat ahahaha
adehh kalo bole pk camtue x per 
tue pon kat ofis x nak pk2 sangat 
cuma masa nk blk keje tue dah x bole tahan
rasanya ramai jerk mak2 camtuekan 
hehehe

2 love aqil&arfa:

yuyuy akley said...

btul2.. mak mak ni mmg kerisauan dia tahap x masuk akal.. hahaha.. gitu la jadik mak kan.. ni pun azim de ckp nanti Zidane dh pandai berdikari sket leh la anto blk kmpung seminggu dua.. itupun hati dh mcm gelisah dh.. maklum la xpenah berjauhan.. kedah lak tu jauh nau.. pk mcm2 lg.. pintu umah kat kedah tu selalu je x berkunci.. pintu kayu selalu terbukak.. umah depan jalan raya.. penah masuk ular.. hoiii laaa.. letih mak pk!! hahahaha

Nurhayati said...

harusla risau
tp kalau anak2 aku keluar ngan maktok dia aku tak rasa risau pun hehe

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review