Tuesday, September 17, 2013

selamat hari Malaysia

Posted by annapeje at Tuesday, September 17, 2013
sblm berendam kita jd pemerhati sbb cuaca panas oiii mak dah la gelap kang jd dayang senandung :P
dorang x per :P
 tgk sikecik tue bkn main lg suka dah mcm tgn menari makyong jew ahahaha
neh semua gumbira2 sebelom aqil tejatuh lg ahahaha


semalam kan hari malaysia
kita g mandi manda jerk la
bapak kata jimat poket ahahaha
sabtu bapak keje ahad golek2 kat umah
siap masak sabtu ahad n isnin
kita makanan berkhasiat gitu ahaahaha
kita kan dah lama x masak huhu
now baru bole memasak
mcm2 nak masak tp x berani sangat
kang dah beli2 barang mood malas dtg 
jenuh membazir la ahahha
sikecik nampak gaya suka mandi kolam
bape kali tertelan air pon dia rilex
siap buat gaya mcm org nk berenang ahahha
mummy n daddy plak cuak
aqil mcm biasa la takot2
sesekali dia kuarkan skill masa dia 
blajo kat sekolah ahahha
bila tanya nk continue swimming class
laju jerk jwp ..i dont want huhuhu
so wassap2 la ngan cikna sbb dia keje speedo
tanya harga floaters...tudung renang la
sbb cikna kata leh bg diskaun hehehe
mmg aritue pon beli ngan dia jew
tup2 dah lama mandi manda tue
aqil terjatuh lagiiiii
memula dia mcm ok
skali dia duk menjerit bila tgk kaki dia berdarah
kat ibu jari tue terluka sket..terkopek sket kulit
tapi darah mcm air paip
menjerit la dia ketakutan huhuhu
yg sikecik pon menjerit...x nak kuo kolam ahahha
adeh la tepaksa la balik sbb aqil dah nangis2
bapak sampai sakit kaki kene dukung sampai umh maktok ahhaha
mak pon sama oke kene dukung sidebob 
adoila....sabo la adik oii nanti kita g renang lg
abang duk tepi ngan mummy wakaka
kesian aqil malang x berbau jerk 
siap g klinik cuci luka walhal sket jerk :P
aqil neh pandai dia buat trick...nk minta memacam la
x nak pg sekolah la
so ckp ngan dia kalo x nak pg sekolah esok
no nedd go skool trip pg ice cream factory
ahahha ada berani !!!
dengan syarat bapak pg beli plaster cpt supaya dia leh
g sekolah hari neh :))

2 love aqil&arfa:

yuyuy akley said...

ahahaha aqil ni dramaking la.. ahaha zidane pun dh nmpak ciri2 nk jadik dramaking hihi

annapeje said...

ahaha ciri2 tue mmg dah byk persamaan ahaha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review