Monday, November 11, 2013

♥ Dip & Dip The Curve ♥

Posted by annapeje at Monday, November 11, 2013
 dip crispies
 browies crepe
  mintak cawan kosong tuk arfa
 aqil kata so good :))

dah maniskan perot kita lepak2 dlu 
  
macam terer jerk bawak ahaha walhal daddy yg remote
  
mcm comel jew :P
  
kembar kecik besar ahaha
 from left mummy punya daddy punya dabel A punya

Alhamdlulillah 
tercapai hajat ank tekak nk makan manis2 ahahha
skali dapat pakej ayam penyet
so skrg tggl list nk mkn meatball n chicken wing ikea jew kahkah
smlm pg curve
otw ke sana jalan lancar jew x banyak kete
tp sampai depan kedai dip2
apakah penuh orang adoila sanggup aku duk dpn kedai menunggu
dah la ada awek gedik2 nk potong Q
nasib la mr peje bg isyarat kat org kedai kitaorg sampai dlu
huhuhu syukurr
patut kedai buat besar sket la sbb smlm ramai org oke
x oder byk2 pon kene kontrol sifat tamak ahaha
sbb mmg x larat nk habiskan 
aqil tue lg la main oder ikot kat mata dia jew
bkn nk dengar cakap...pastu nanti org lain punya dia mkn :P
slalu kene mcm tue time g BR dia oder pelik2
pastu mummy punya dia tukar
tp now tekak neh dr pg dah terbayang choclate stick :))
lps mkn chocolate kitaorang pusing2 curve servey barang baby 
ada sale sempena nk krismas
so mr peje kata beli la sesiap baby bather :D sale 30% tau
nanti2 pasneh baru g beli baju plak 
ngan barang2 lain
then kasi dorang main kat slide dpn mothercare
pastu main keter mainan tue
ada plak budak x nak stop main ahaha
siap beguling kat lantai :P
ada satu cina pompuan neh siap gelakkan2 lg ahaha
arfa2...pastu pujuk dia mkn nasi kat ayam penyet
aqil lg la mkn nasi mcm 10 ari x mkn ahaha
budak2 neh pelik tau perangai
now aqil suka mkn nasi..arfa plak x nk mkn nasi :P
siap arfa ajk pg TGI plak ahaha
mcm2 la korang dua beradik neh
daddy kata arfa nk kuruskan badan nk lari laju kot hoho

p/s : siapa yg tatau katner...kedai dia kat atas mcd kecik e curve tau hehe






2 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

akhirnya seronok mak baby dapat makan dipndip.. tercapai sudah.
weh aku tak berani lagi nak ajar anak2 main menan gerak2 ni. nanti konpem jadi cam arfa, guling2 xnak balik hehehe

annapeje said...

yati aku nk g mkn lg x puas haahaha owh ahaha apa bole buat bapak yg ajar :P

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review