Thursday, November 7, 2013

♥ silly u ♥

Posted by annapeje at Thursday, November 07, 2013
smlm mr peje keje petang
so dia bgtau awal2 yg aqil ada homework
tp colouring jew
ok kacang jerk tuue
sambil wassap2 group ngan member2
ada 4 gambar beg duit
soalan dia warnakan yg mana ada duit banyak
lebih kurang gitu la soalan dia ahaha
nanti kang blk aku snap picture
aku igtkan bandingkan kiri n kanan 
kahkahkah
aqil dah bebel2 masa tue
dia ckp aku ajar salah
pastu aku slamebr jerk la suh gaks dia warnakan
pastu dia dah cam nak nangis
aku ckp la betul la aku ajar
maybe teacher sara salah
dia marah sbb ckp camtue kat teacher dia
pastu aku heran apsal la dia bengang sangat
pastu aku tgk buku tue bebetul
yups aku yg salah
ahahha so aku padamkan blk 
pastu dia tanya why mummy
aku ckp la aku salah 
dia pon apa lagi
"silly u mummy ...u dont know"
i don love u n i don want fren u
nobody love u dat's y la no one ride car wif u
me n arfa ride tutubike(motor)  wif daddy
ahahha kejam tau 
tatau la nk sedih ker nak nangis ke tp mmg tegelak giler la
ok la silly me 
adoila mmg memalukan betul
sebok sangat nk wassap 
sampaikan homework tadika pon salah
kesimpulan nyer lenkali sila concentrate ahahaha
 

 

4 love aqil&arfa:

Has said...

lol! kesian mummy

annapeje said...

ahahha kesian kan

yuyuy akley said...

Hahahaha mcm nk sedih ada mcm nk gelak pun ada.. Berleter dia punya la panjang.. Amboi nobody love u eh.. Mommy cer g outstation seminggu hihi..

annapeje said...

mommy g outstation dorang happy jew janji daddy ada n cuti laks begumbira sakan :P

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review