Monday, December 2, 2013

♥ Happy Anniversary yg ke 6 ♥

Posted by annapeje at Monday, December 02, 2013
 amik ko sorang satu..penyudah nyer aku x larat nk jalan sbb menolak kete neh
 mr peje order strawbery bagus arfa x minom sbb dah la batuk...ice lemon tea 4 me
 speggeti tuk dabel A licin dorang makan sbb sdp n x masam
 lamb grill  x habis2 ahaha kat ou punya x sdp mcm curve la tp licin la ahaha
 sorang lg x habis2 ngan ribs ahaha tue pon x habis sbb ribs tue besar dlm gambar nampak kecik
 neh wajib oder pasti licin hehe
 brownies..sdp n manissssss order by aqil :P
 anak bapak

anak bapak 2
tuan belog nasib x nampak gumuk sangat ahaha

sambungan blk dr giza
kita pg ou plak sbb nk cari barang baby sket
tp sbb kan kaki mcm dah x leh nk melangkah
so kansel la mampu g menapak kat h&m jew
tp sbbkan skrg musim salji
jd baju adalah tebal2 so x kuasa nk beli
nk g cotton on mmg x larat dah
dgn perangai dorang yg suka belari x tentu arah
lain2 perangai yg buat mak bapak nk jd tarzan lg
adoila nangis 
jd x beli la apa2 pon ahaha
pastu aqil ajk g mkn kat TGI
so kire sambut awal la anniversary ahahha
happy Anniversary to me n mr peje
Alhamdulillah dh masok yg kali ke-6
moga kasih sayang antara kami berdua berpanjangan sampai akhir hayat
disamping anak2 yg tercinta...anak pon dan nk masok 3 :D
mcm x percaya plak anak dah ramai ahaha
pesanan buat sang suami tercinta
jdlah ketua keluarga yg terhebat ,beriman beramal dan soleh
supaya dpt membimbing isteri dan anak2 ke jalan yg benar
dan diredhoi ALLAH
jadilah bapa dan suami yg penyabar...jgn ikot perangai isteri yg pemarah ahaha
jd lah suami yg setia jujur dan amanah
insyaAllah saya juga cuba memperbaiki diri 
cuba menjadi isteri dan ibu yg terbaek buat anda dan anak2
saya bknlah isteri yg terhebat 
tp saya mencuba menjadi yg terhebat buat anda
saya cuba apa yg termampu untuk keluarga
jd saya harap anda tidak mensia-siakan pengorbanan saya 
yg x seberapa neh ahaha (eh tp besar juga apa hehe)
sekian ...hadiah x der tahun dpn adiah baru keluar dr perot :P


4 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

happy happy happy aniversary to youuuuu n me peje. aku xsabar nak tgk triple A weh. adiah paling best tu :)

annapeje said...

tq yati hehe aku pon x sabor huhu

yuyuy akley said...

Yayyy happy annyversary.. Semoga dr tahun ke tahun ikatan semakin utuh hihihi muahh ehh :-p

annapeje said...

yuy..tq tq muahhh2 gaks ahahha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review