Wednesday, May 14, 2014

♥ happy mother's day ♥

Posted by annapeje at Wednesday, May 14, 2014

 Tq aqil tq teacher ahaha
sbb ank bg esok tros mak melaram pg opis ahaha cantikkan :D
 kesayangan mummy daddy
samakan muka hehe

kalau ada anak sekolah tadika neh
time2 neh dpt la kad ke adiah ker hehe
tahun dpn x der dah ahahha kesian
amboi aqil mummy sampai jew tros ckp
ada nk bg sesuatu walhal mummy dah tau dah :P
siap ckp u r so special today wakakka ari len x eh 
tahun lepas dapat kad
tahun neh ahkak dpt gelang mutiara hokey
ko hader ahahhaa
tahun dpt akak dpt berlian kot :P
pastu kene tggu arfa masok tadika plak 
2 tahun beturut dapat ucapan
pastu afrina plak ahahhaa
perasaan gembira tue mmg gembira sangat
wpon sekeping kad yg kadangkala kita tau
cikgu yg lelebih buat ahahha
dah ada ank neh la baru kita tau erti pengorbanan seorang ibu 
tp kadang tetap gaks bebalah dgn mak sendiri ahaha
tp siyes kadang aku rasa kagum dgn mak aku
yg membesarkan 8 orang anak
aku yg baru 3 neh kadang nangis dok panggil2 nama mak
siyes mmg x larat dah rasa mcm tua sangat 
mak dlu bole jerk masak membasuh tgn lagi
aku baru ank 3 masak x sempat makan pon x sempat
tepaksa tggu mr peje ada
nk upah orang gaji x mampu :((
dah la dgn afrina yg nk bedukung jew adehhh
dgn arfa yg kejap2 manja mcm baby
dgn aqil yg suke buat perangai 
berat tau jd mak neh bkn senangggggggggggggg
kadang kawan2 tanya mcm mana la ana handle anak 3 org
aku pon tatau aku ckp pasrah jerk ahahha
happy mothers day tuk semua ibu2 
terutama mak n mak mertua :D
moga aku dpt menjadi ibu yg terbaek buat triple A :D




1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

so sweet pearl tu. walaupun tau teacher dorang yg suh bg adiah or wat kad, tak kisah lakan.. bg ape pun terharu ok.

wei xde formula camne nak handle anak.. buat mana yg mampu je. kalau stress ape guna ada suami tuk melepaskan tekanan itu hahahaha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review