Monday, May 19, 2014

♥ kelas mengaji ♥

Posted by annapeje at Monday, May 19, 2014
 main snooker dlu sblm mengaji :P
 afrina landing kat bilik kakak marissa sementara tggu abg aqil mengaji
 aqil fisrt kelas mengaji
gf baru daddy :P ( menjeles mood )

sabtu lepas aqil dah start kelas mengaji
kat rumah sil...seronok la dia dapat main2 ngan kazen
act nak anta mengaji kat ustaz anuar tp dia sebok bwk org pg umrah
mengaji ngan ustazah neh seminggu skali jew
aku lg suka kalau dgn ustaz anuar byk sket harinya
tp dah ustaz bz kan
ikotkan nak hantar awal tahun aritue
tp kan sebok beranak huhu jadi tegendala la
x perla janji mengajikan
so pegi la intai tengok aqil mengaji
alhamdulillah dia dah bole baca iqra upanya
sbb kat sekolah pon ada kelas agama
cuma x berapa yakin dengan ustazah kat sekolah tue 
ahahhaha 
tp org kata jgn judge buku by it coverkan hehe
tq la ustazah kat crisdale tue kihkih
plus aqil cpt menghafal
tp next week tepaksa cuti sbb nk blk ipoh
nasib la maktok suh ustazah ajar lama sket 
ustazah neh muda sket dr i 30 tahun hehe
n blom kahwin
dia mmg kerja mengajar ngaji jew
maktok kenal masa dia pg kelas mengaji kat tmn tun
lega rasanya dpt gaks antar aqil kelas mengaji tahun neh :D

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

wei ustazah ni leh panggil dtg umah ek. nak jugak la tuk ajar zara aliah. nanti ko wasap aku ek cmne nak contact ustazah ni. pompuan senang sket. leh aku blajar sama gak. sbb ada setengah tajwid tu xmahir lagi hehe

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review