Monday, June 30, 2014

♥ TENGOK WAYANG ♥

Posted by annapeje at Monday, June 30, 2014
 happy la kan mak la makan hati x dpt tgk uwaaa
 siap posing dlm wayang
 ko mampu dlm wayang bole bediri beraksi mcm kat umh ahahha nasibla duk belakang skali

 aritue bapak neh ank plak ahaha
 kesian dia nangis2 ..sbb dah siap tuko baju huhu :((
merajuk sampai tido..tp mmg waktu tdo dah sampai

semalam mr peje bawak aqil pg tgk HTTYD2 
konon nk tgk jumaat mlm
skali dia kata x der ahahha
sabtu nk g soping baju raya
so tepaksa la pg hari ahad sbb dah janji
dah la tue sblm tue dok la asik tanya 
bila nk pg knape x pg lagi x lambat ke apa la mcm2 tau saiko bapak ahahha
 mr peje ckp bkn main seronok dia 
tp buat aksi plak dalam wayang ahaha 
mcm dia tgk tv kat rumah wakaka
 sblm neh bawak dia kecik lg tue sbb x berani bawak arfa 
 tp nxt time nk try bawak arfa plak
 kesian kat dia dia nampak abang tukar baju dia pon nk tukar
 aku ikotkan juga pastu abg pakai sweather 
dia pon nk pakai so aku pura2 ajk dia pg amik sweather dlm bilik
 (masa taip pon still rasa sedih ahaha) 
time tue la dorang keluar rumah 
sian arfa dah cuak2 dah takot kene tggl 
tapi mmg kene tggl pon kesian dia nangis2 
aku pon sama nk nangis
 x bole tau camtue sedih sangat rasa wakaka 
masa nk beli sweather pon dia nak beli juga
 aku ckp x payah la buat apa membazir
nanti mummy beli yew dik 
abang beli semata nk tgk wayang 
 nanti kita g beli kat H&M sure adik suka ahhaha
 emo betoi la jd emak2 neh 
neh blom afrina plak beso adehh

1 love aqil&arfa:

yuyuy akley said...

Alalala cian arfa cuak kne tgl.. Leh bayangkan mcm mn dia cuak.. Zidane pun selalu cuak bila soh dia g amik apa2 kat belakang.. Takut kne tgl hihihi.. Muka kelam kabut gile..

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review