Wednesday, July 23, 2014

♥ puri apple ♥

Posted by annapeje at Wednesday, July 23, 2014
ini puri apple..afrina tepaling suker
puri kurma

smlm kan i cuti...so apa lagi kita pon buat la puri apple
ahahha mcm gempak walhal petik jari jew
kahkah
rumah x der blend so aku just masakkan apple dgn sedikit air dlm periuk
kemudian dah empuk n berbau wangi
aku lenyek n tapis pakai penapis teh
aku buat separuh apple plak
ahahha so sikit jerk la
dah mengamuk cik adik afrina kita
sbb dia suka sangat mkn puri apple
happy tau bila tengok anak makan
hehe
sbb kalau bubur nasi kosong dia x nk mkn :P
maybe x sdpkan
aku x der buat rule mcm 4 hari apple 4 hari kurma
aku hantam jerk ahahaha sbb dah keje kan
nk harapkan mak mertua paham2 la org tua
mak sendiri pon payah nk handle
bak kata  mr peje abang dlu makan oke jer :P
igt sabtu neh nk try bg makan pisang or avacado plak huhu
apple n avacado x yah masak tros lenyek jew
kurma aritue aku stimkan 
pastu aku lenyek n tapis
ala google n utubekan ada hehe

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

harusla sedap dari bubur nasi yg xde rasa tu hahaha
buat banyak2 buh dlm freezer, bila nak makan panaskan aje senang.

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review