Friday, September 5, 2014

♥ Umai putrajaya ♥

Posted by annapeje at Friday, September 05, 2014
lamb chop...nampak mcm biasa2 tp eh sedap tau hehe 
roti jala mmg terbaekla hehe nipis n halus jew

lama oke x pg makan kat umai 
asik mr peje jerk yang pegi dengan kengkawan dia setiap jumaat mr peje oder nasi lemak jugak lupa plak nk snap kat umai neh terkenal dengan lempeng dia cuma aku rasa kalo nasi2 tue kureng kot harga pon berpatutan total aritue makan campur nasi lemak rendang ayam rm30 jerk murahkan :D nanti nk ajk group gila2 4 sekawan la pegi makan kat situ makan lempeng ker huhu mr peje kalo pegi makan kat situ dia cakap dia dengan kawan2 oder sorang 3 jenis makanan ahahha gilakan tp jgn risau licin dorang makan aku rasa dorang neh ada saka makanan kot ahaha

3 love aqil&arfa:

Hafiz Hafizol said...

tak pernah lagi rasa makanan western kat sana.. biasa makan masakan panas je.. hehe

annapeje said...

hehe sila la sedap :D

yuyuy akley said...

Alaaa lomah la dengar roti jala sedap ni.. Umai tang mananya???

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review