Monday, October 13, 2014

♥ Afrina ♥

Posted by annapeje at Monday, October 13, 2014
taraaa gigi dia dah kuar yg kat bawah tue dah kuar dengan jaya
semua skali 4 batang ...afrina pg geget abang2 ahaha 
 
tengok tue nk minum sambil bediri la meniarap la :P
 
baby food monster tgh tggu bubur ahaha
 
haaa ini budak debab neh kan skrg mcm2 tau
mcm2 akal la segala
khamis neh genap la 9 bulan
tp harapan nk tgk dia bajalan belom lagi wakaka
igtkan kot la dia jalan cepat
sbb dah bole bediri n jln meniti ...tak baik tau afrina
acah2 mummy jew :P
makan kuat baby food monster neh
pantang orang pegang mangkuk jew mula la perasan
igt nk suapkan dia
skrg neh pandai dah tego org
tp bunyi ..ehh ehhh aahha gitu
suka menjerit ...nak plak kalo iklan budak depan kipas angin tue
dia pon sama nk  jerit  huhu
kuat minum susu
mcm air paip je dia minum susu skrg
petak kepala daddy aahaha
 bertabahla daddy mungkin lps pindah neh
lega byk huhuhu
ok anak dara sorang neh pon kulit sensitip juga
kene geget nyamuk sure jd mcm ciken pox
lupa plak nk ambik gamba kat kaki dia
tros juga berair2 rasa mcm kene geget semut
tue la makan biskut sepah sepah lagi 


1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

sama cm abg arfa dia ek, jd food monster. kejap je ek nak 9 bulan. ape lagi ape lagi ape lagi hahaha
dah afrina gi gigit semua org tau.

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review