Friday, November 14, 2014

♥ Melur jelita ♥

Posted by annapeje at Friday, November 14, 2014
 
ahahhaa mak x beli pon buku sbb kang mak stress x dapat baca
 
gumbira sangat 
 
amboi bos senyum lebar nampak ahaha
 
siapa tue haaaa
kalau siapa yg kaki novel mmg kenal la sangatkan
mcm my bos ahahaha
siap dia sambar 2 buah novel
aku lap2 air lio jerk la sbb aku mmg mls nk beli
tggu la dah pindah afrina dah beso baru bole beli n buat koleksi
kang kalo buat koleksi awai2 stress tau
nk baca x der masa
mcm buku2 yg aku pinjam tue x khatam2 lagi
aku neh bkn bole kang dah start mkn tdo tah kemana
tp bila ada ank kecik neh no no la
kang ko kene migrain x ckup tdo n kurang makan
mau laki mak bako buku2 tue nanti kihkih
 tp hasil tulisan melur jelita neh mmg best
novel dia berilmiah islamik bkn novel cinta semata2
x percaya g la beli n baca hehe
kebetulan arineh library opis ada buat majlis apa ekk aku lupa ahaha
jd ada la buat jualan novel2 bersama dengan melur jelita neh
tp mak x bertuah satu adiah pon x dpt kahkah
 

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

aku beli buku mmg xpernah habis baca. semangat masa mula2 pastu bila dah kena kacau, stop nak sambung balik mmg xtau bila haha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review