Monday, December 29, 2014

♥ Umai Putrajaya ♥

Posted by annapeje at Monday, December 29, 2014
 
buku untuk ke tahun satu
akak koperasi tengah kira 
 
bawak pupah n babah skali hehe suka la dorang lawat sekolah cucu kesayangan kan kihkih
 
pistol baru beli kat bagan lalang sebok nk angkut sana sini
 
mr peje macam biasa la dengan nasi lemak rendang ayam :P kolestrol tue acik adik oii

mak order roti jala tap sementara tue makan cucur udang dulu
abah order pulut ikan masin

sabtu pagi tue bawak mak abah breakfast dekat luar
pusing2 putrajaya kihkih
tue pon lepas lunch mak abah nk balik
x sempat nak bawak abah ngan aqil naik kuda kahkah
mak cakap nak naik cruise tapi mana sempat
lenkali yer mak kita pegi huhu
aku pon teringgin gaks ..dorang ckp kalau early bird rm15
memula nak bawak mak abah mkn puri
tapi mak cakap jemu asik mamak
so plan betukar ke umai 
sebelom tue singgah sekolah aqil dulu beli buku
nasib buku banyak so x der la masalah
bagus sekolah aqil neh sebab hari sabtu pon dia buka
kak koperasi tue cakap sebab sekolah nak buka jerk dorang operasi hari sabtu
yer la mana yang mak bapak keje kan 
x der la terlari lari nk pegi time keje
so sekarang mak abah dah tau sekolah aqil kat mana
jarak dari rumah macam mana 
kalau tak asik tanya jerk kihkih
cucu kesayangan kan maklomla kita kan anak kesayangan
umai pon buka 9.30 pagi
sampai umai order cucur udang 2 set
roti jala 4 set , nasi lemak rendang ayam n pulut 
arfa tak suka roti jala so oderkan dia nasi lemak
afrina eksyen tak nak makan nasi lemak
dia dok ralit makan cucur udang
asal lambat jerk menjerit :P
roti jala pon dia hantam ...tapi fav cucur udang
eh kita oder lempeng pisang hehe
share dengan mak ...sampai mak kata senak perut ahaha
makan jerk la mak...nanti mak abah datang lagi kita pegi jjcm lagi tau
hasihh cepat jerk mak abah dah balik
sunyi dah umah huhu sedih plak bila taip neh
mr peje jom beli tanah kat ipoh
nanti u dah pencen kita buat rumah kat ipoh nak tak
so bole la jaga mak n abah

1 love aqil&arfa:

Lynn Hamzah said...

sakannya makan...hihihihi...best best...

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review