Friday, January 23, 2015

macam macam

Posted by annapeje at Friday, January 23, 2015
pening kepala ahaha
pening sbb bila masok group parents class aqil neh
memacam ragam wakaka
terbaru kes kawan mintak duit
act aku takut juga mcm aqil pernah mintak kawan dia belanja milo ais
ahahha ok x kelakar :P
patutla ari kedua sekolah nampak tetiba dia tgh sedut milo ais
bila balik rumah tanya dia mana dapat
sbb skool meal dalam tupperware air oren
dia cakap dia suruh kawan dia belanja
 then esok nyer bagi dia dua ringgit
suruh kasi balik pada kawan dia yang belanja tue
satu ringgit untuk dia beli milo ais
tapi ...bila kita beri dia duit
hari2 hantam minum milo ais
mula la berkokok batuk muntah semua pakej dapat
so aku dengan mr peje pon x nak la kasi duit
tp setiap hari akan tanya dan pastikan supaya
dia x mintak duit kawan
benda neh bukan takat berlaku kat sekolah aqil jerk
sekolah mana2 pon ada
cuma nyer nasib baik kene dengan x kene 
aku pon x suka kalau aqil kene pau
or aqil pau duit kawan 
serius mmg x suka !!!
tapi kadang budak budak neh dorang x paham
macam aqil memang tau dia x paham maksud 
mintak duit kawan tue 
tapiiii ...
ada setengah budak dia paham maksud pau tue
bkn nak cakap aqil neh baik 
mmg sentiasa doakan jadi anak yang baik
tapi kene juga la pantaukan
n sentiasa bgtau dia apa yang baik apa yang x baik
ada plak ibubapa suruh mak bapak beri anak dia duit
wpon ada school meal
mcm aku neh bukan taknak bagi
bukan berkira pasal duit
tapi berkira pasal kesihatan
minggu neh aqil dah 2 hari tak pegi sekolah sebab tak sihat
dah la sekolah dah start ada homework 
aku rasa rugi kalau ponteng sekolah
takot tertinggal apa yang cikgu ajar
huhuhu itu jerk


0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review