Monday, February 9, 2015

♥ Tekwando ♥

Posted by annapeje at Monday, February 09, 2015
Register ..yang pendek tue suh ikot x nak ahaha
dorang berlatih dekat dewan sekolah 
 
belasah la aqil first day la katakan ahaha
yang group belakang tue dah lengkap baju n sarung tangan

 31/1/2014
sabtu lepas daftar aqil ke kelas tekwando 
tapi dorang cakap kangfu ahaha lantak situ
neh gara2 tengok karate kids la neh
tapi memang nak antar sebab utama 
nak dia belajar pertahankan diri 
paham-paham la zaman skerang neh kan
kita bukan nak dia buli orang plak
mintak di jauhkan ..tapi kita taknak dia plak jadi mangsa buli
tau la dia tue jenis lembik risau la kan
baju pon x beli lagi 
mahal juga rm270 ahahha nangis
bagi dia tempoh sebulan kalau ok baru beli baju
rasa mcm nak jual plak raket squash ahaha ada sapa nak beli kihkih
bye bye la squash nak pg tapi mengenangkan jauh kat jln duta tue
dengan bapak sabtu pon keje kan 
kelas tekwando neh setiap hari sabtu 4 sampai 5 kot mak pon lupa
aritue telambat datang ahaha igtkan kui 4.30
rupanya dorang dah tukar
aritue acu x der blk ipoh
so angkut semua pg aqil kelas kangfu
yuran rm50 sebulan 
aritue register rm 60 rasanya
takat neh baru 2 kali la aqil pegi
nanti dah terer kangfu kita updet lagi ahahaha


2 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

wah hebat!!! aku dulu sampai warna hijau je, pastu malas dah hahaha
aqil sampai tali pinggang hitam tau.. chayok!

annapeje said...

wahh hebat juga ko ekk aku dlu x mampu ..so x merasa tue yang bila tang ank over excited ahaha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review