Tuesday, March 17, 2015

♥ kelas mengaji ♥

Posted by annapeje at Tuesday, March 17, 2015
Alhamdulillah baru start bulan neh hantar aqil mengaji balik
nampak gayanya jodoh mengaji dengan Haji Nuar neh panjang hehe
dulu memula aqil memang mengaji dengan dia sbb ikot maktok
tapi lepas tue maktok tukar mengaji dengan ustazah so aqil pon tukar mengaji dengan ustazah
tapi tahun neh kan dah duk puchong so mr peje decide
tuk mengaji dengan Haji Nuar balik  sbb mr peje kata dia nak ngaji juga
termasuk skali dengan arfa...mak suka sangat
nanti afrina dah beso afrina pg mengaji ngan mommy tau :D
cumanya bila mengaji dengan Haji Nuar neh dapat belajar weekend jerk la
so mr peje sila susun jadual bebetul yer
tekwando class pon dah byk skip
dengan aqil asik x sihat nyer ..rasa rugi juga la
tp kalau bole mengaji tue nak dia mengaji sabtu ahad
sbb Hj Nuar duduk dekat wangsa maju so agak jauh la
tapi mmg prefer dengan Hj Nuar neh sbb aqil mudah faham
nak mengaji dengan abang kat opis neh bole 
tapi kang mau tekebil kebil aqil nak paham or abang kat opis neh 
nak mengajo aqil tue ahahaha
mr peje ckp aqil dah dia hafal bkn dia dia kenal huruf
bila suruh baca mmg laju sampai ya
tp bila tunjuk dah dia nk baca balik dari mula ahahha
arfa plak mengaji sampai ta 
mommy doakan moga cpt pandai mengaji mudak hafal mudah ingat
setakat neh kalau tanya ckp nak mengaji lagi
tapiii dorang buat umah ustaz mcm rumah sendiri
pegi dapur mintak air la adoila malu mak tau
huhuhu
eh arfa dah pandai baca doa makan beserta maksud skali hehe
slalu dengar dia baca separuh jew 
kadang dia baca doa tido ahahhaa
good job arfa ...neh buat mak rajin nak mengajar
hehehe
 


2 love aqil&arfa:

yuyuy akley said...

Wahhh peje pun nk mengaji sama.. Bagus2.. Ni haji nuar yg leh berubat tu la ye?

annapeje said...

yuyuy...ha.aa ustaz tue la ehehe

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review