Monday, April 13, 2015

Day 2 @gurney hotel

Posted by annapeje at Monday, April 13, 2015
 
 ala anak dara sorang neh masham nyer muka 
 
yang dua orang tue bkn apa sebok nk membeli belah kat cafe shop tue mls nk layan 
 
acu n cikna ...penuh meja semua licin ahaha
 
main pasir ahaha 
 
 tengok bkn main gumbira betoi ank dara sorang tue dapat air...x nak naik tau 
 
cantikan tp jgn mimpi la nk mandi kolam ahaha
 
khas majala ibu dan anak wakaka
 
sempat lagi ko yer afrina kan
 
 tunggu daddy nk check out
 
 afrina dah pengsan time lunch
 
 sepinggan 27rm ahahaha 

hotel includ breakfast untuk 4 orang
memula ingat aqil kene bayar tapi budak cafe tue cakap x payah bayar
eh tq la sbb aqil pon bukan makan sangat 
jimat disitu kihkih
makanan dia ok juga sbb walaupon x byk sangat pilihan
tapi makanan dia sedap2
mak mcm biasala x baper nk enjoy sangat makan
kejap ank dara tue nak tue nak neh la 
ahahaha 
lps kenyang2 makan bawak dorang pg pool
bagus juga da tempat main pasir
sbb laut dpn hotel kan x bole mandi n main pasir
seronok la budak berdua tue
yg sikenit tue seronok berendam
sambil minom2 air ahahha
lps setel mandi kolam bersiap2
then chek out
then mr peje bawak makan nasi kandar deen
orang bukan main ramai beratur panjang
tapi bila makan nasi wanggey ipoh lagi sdp 
ahahhaha
buah tangan pon x der beli
kedai jeruk pon x jumpa kat mana ahahaha
so lenkali kita pegi lagi yer mr peje kihkih
x puas makan pasemboq ngan seafood x sempat nk makan

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

lar kenapa ko tak mandi skali.. baru best terjun berjemaah :)

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review