Wednesday, April 22, 2015

Mee udang berasap Uptown Dengkil

Posted by annapeje at Wednesday, April 22, 2015
 
acu dengan meggi udang neh sangat sedappp 
 
terliur balik sedap plak huhu
 
mak makan sizzling bole la 
 
arfa order spegetti
 
anak dara neh orderkan nasi lemak ngan telor dadar sbb ayam dia berempah 

dah lama nak pegi asik x jadi
semalam pon nyaris x jadi sebab aqil batuk2 sampai termuntah dalam kereta
ingakan nak balik rumah jerk
tapi dah dekat nk sampai 
so mr peje dropkan kitaorang dulu then
dia pegi bwak aqil beli t-shirt kat sakan
sbb uptown dengkil neh bulan depan baru start meniaga baju2
uptown baru bukak so ala kadar jerk la
aqil semalam tido jerk langsung x makan
tujuan pegi sini sbb nak makan mee sizzling dia
tapi hampa dan kecewa huhu
tapi mee maggi dia mmg terbaek sedap sangat
sbb yang meniaga neh opismate hehe
dah lama dah dia promote gerai dia neh 
smlm perasan ada kerang sambal 
neh dah nak balik baru perasan huhu
waffle bulan depan baru buka hahaha neh klakar :P
ada gerai pisang cheese keje coklat tutup plak :P
ada sate , coconut shake , nasi ayam kukus nasi lemak puyuh berempah
western food...roti jala , mee rebus 
 lenkali boleh datang lagi cuba makan kerang ke nasi lemak ke 
tempat makan selesa sbb x ramai orang mcm uptown damansara hehe
rindu plak nk pg sana kihkih
sblh neh ada carwash so sambil makan bole la cuci keretakan
kebetulan sbb aqil dah muntah kat dlm kereta huhu
uptown dengkil neh mmg dkt pekan dengkil jerk pon

3 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

Ape barang main dengkil2 ni hehehe.. Sian aqil muntah2.. Leh geng ngan zara, geng muntah haha

Acu tu sejibik sejibon ngan ko. Versi dia muda la ko tettt tettt tettt muda lagi kan kan 😁

NURUL JAMIAN said...

dengkil? boleh terjah ni

annapeje said...

yati..ahaha kd ngan dengkil setaraf nanti :P ...aku muda belia ahahha

nurul..sila sila

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review