Tuesday, May 19, 2015

♥ ikan patin tempoyak ♥

Posted by annapeje at Tuesday, May 19, 2015
 
snap dari dalam bus haha
 
ko tengok makcik2 tue gelojoh nak makan hahaha
 
ya Allah sedap rupanya
 
neh pon berebut makan hokey
 
ko tgk yg sblh tue ya Allah lagi x menyempat nyempat ahaha
 
pencuci mulut pengat ubi kayu aummm sedap mak oii makan panas2
 
tenkiu kak siti TM Pahang menaja makan tengahari kitaorang thorrbaik hokeyy

sebelom balik kitaorang singgah makan ke restoren Seri Hijrah
lokasi dia betul2 belakang hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan
cantik kan restoren dia rumah kayu lama
tempat dia mmg dlm rumah jerk
tokeh x tamak nak buat tempat makan sampai kat luar
sbb kat luar ya Allah panas giler weh
selesa pon selesa jugak kat dalam tue
tapi sbb kitaorang vvip aritue so layanan tip top ahaha
kak siti adjustkan supaya kitaorang dpt mkn kat situ
sbb masa sampai neh baru 11 lebih
tenkiu kak siti ...aku neh la first time makan ikan patin tempoyak
sbb gulai tempoyak perak dengan kuantan x sama hokey
ikan dia mmg sedap manis x hanyir
bertambah2 aku makan nasi secara pelahap kihkih
ala harga serius dah lupa tapi berpatutan la
ada sambal hitam pahang 
ada daging masak dendeng kot hehe maap la lupa
minum plak dengan air sirap
sampai hari neh terbayang2 jerk kesedapan ikan patin tue
neh rasa ank ajk mr peje pegi makan angin ke cheratting huhu
dia pon asik tanya bp rate duk swiss garden 
seronok ke dok cherating
tapi x tau la bila nk sampai ke kesana nyer kahkah
eh afrina semenjak mak balik kursus neh tido pon ngan daddy
so ada peluang la hujung tahun mak nk pg kursus lagi kihkih

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

ohoi lapar perut.. bestnya ikan patin tempoyak nyum nyum.. ape lagi ajak la peje jalan.. ko pun tak byk jejalan sgtkan.. tak yah simpan sgt duit tu. :p

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review