Tuesday, June 2, 2015

♥ ke ikea ♥

Posted by annapeje at Tuesday, June 02, 2015
 
dah beso2 dah ank bujang mommy ...org slalu ckp mcm kembar tapi dlm gambar jerk la hehe
 
na naper tgk mommy camtue haaa
sementara tunggu daddy tangkap gambar lapan poloh kali ahaha
tapi gambar alahai sbb arfa n aqil yg tangkapkan :P
 
kek daim dark choc bole la dlu punya lg sdp hoho apsal dah x der :( 
salmon ball tue sedap
sblm balik beli lagi 2 cup ahaha sbb ank dara tue nk pg ngapp org lain punya
afrina sorang jerk mkn satu cup huhu baby monster betoi 
 
amboi gemuk nyer tangan afrina oii ahaha
 
mak makan salmon bole la mr peje masak lagi shedap hehe tapi kentang dia sdp tue sgt

sabtu aritue pegi ikea ...gigih bangun pepagi
konon nak jd pengunjung pertama yg sampai kuikui
dlm mimpi jerk la ahaha
ada jerk halangan ...umah depan tue tgh renovate hall dia 
so dorang tgh tanam batang besi pakai kren
so mmg x bole la nak keluar
tepaksa la tunggu dorang setel tanam dulu
tapi ok la sampai ikea senang jerk dapat parking
cuma masok dalam cafe ikea amikla ko dah panjang Q
tapi semua betabah neh
bapak pg order biar mak pagi cop meja ngan anak2 hehe
konsep kerjasama gitu
tapi mak la tepaling stress
sbb sorang kejap nk dukung kejap nk duduk kejap nak jalan2
dan paling stress sbb dia x sabar nak makan
ngamuk2 nak ambik sisa2 atas meja tue
afrinaaa sabar sikit bole tak
anak dara kontrol sikit makan boleeeeeeeee x :P
yang abang2 pon mcm2 peel tau
kita neh mana nk bg duduk slesa
kang takot orang lalu lalang telanggar kerusi dorang
mana nk adjust seat nak kasi bapak selesa
mak ko neh takper bole jerk kecik2 kan badan
amikla kene cubitan penuh kasih sayang skali
haaa sajakan nk suh mak jd monsterkan blom lagi jd mummmy da returnkan
sbb lately neh ramai sangat yg share kat fb
panggilan mummy tue hantu kubur
kesian siapa yg share tue cetek pemikiran sket 
or maybe dorang jeles panggilan dorang x glamer 
ahahaha teremo plak di pagi hari
bebalik pd citer di ikea tue
bebudak 2 orang tue kan ank bapak sebok nk ikot bapak
aku neh bukan apa kang kita igt dorang dengan bapak
skali x der...haaa mmg x la aku nk biarkan
cukupla skrg neh mcm2 jerk bole jd
nak plak orang dah la reramai camtue
nk mkn kat luar pon stress juga maklomla anak kecik2
dapat juga makan meatball tapi frust sbb bapak beli sikit
ahahhaa baru pasang niat nk mkn bebanyak 
redho jerk la tuk orang yg obes neh 
eh kang ramai plak yg sentap kalo aku ckp aku obes
abestue dah mesin kata aku obes takan aku nk menipu
ahahahaha 
dah setel makan baru g beli barang sket
beli jam nk letak dalam bilik n
tambah sofa 2 seater satu
sbb rumah kosong sangat nanti orang dtg duk atas lantai
sofa mak satu jerk haha 
nak ajk orang datang umh pon segan sangat 
dulu duk apartmen x per x yah sofa bebyk

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

hahah afrina macam arfa ek food monster. ada anak 3 camtu la weh.. tunggu besar sket okay la tu. aku pun tiap kali keluar mmg jadi mummy returns dah. sampai la skang, tetap nak buat aku menjerit. fedulik la org nak kata apa hahahaha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review