Wednesday, June 17, 2015

♥ Ramadhan datang lagi ♥

Posted by annapeje at Wednesday, June 17, 2015
 

Alhamdulillah masih diberi peluang berpuasa
selamat berpuasa semua
moga ramadhan tahun neh membawa lebih keberkatan
dan keinsafan pada diri dr sblm2 nyer
tahun neh masih x berpeluang nikmat tarawih di masjid lagi
mana tau tahun dpn insyaAllah doa2 kan
tahun neh harap abang aqil dpt berpuasa 
lebih sket dr tahun lepas
siap mak bagi reward 100RM kalau puasa penuh ahahha
tue pon awai dah tanya bila nk bg duit ....coii !!!
ala x salah kot dorangkan bebudak
bagi dorang happy
nanti dah besar dia tau la tanggungjwp tuk berpuasakan 
sempena bulan ramadhan esok
nak mintak maaf segala salah silap
yang disengaja or x sengaja
buat yg baca  or terbaca blog mak neh kihkih
sahur malam neh masak apa
i masak sambal sardin jer ahahha  :P

 
 
 

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

kan aku pun sama sogok anak ngan duit kalau puasa. tak kisah la org lain nak cakap ape hehehe
selamat berpuasa jua beb. walaupun aku tak puasa, tp tetap kena bgn sahur nak bg daddy n zara makan. kita pompuan gitu la, puasa ke tak tetap cam puasa jugak :)

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review