Monday, July 6, 2015

♥ IFTAR DI IPOH ♥

Posted by annapeje at Monday, July 06, 2015
amboi arfa mcm poser...mkn nasi 2 kali tambah  
abah sampai kembung pipi tue hehe...sian plak cik fareez x dpt join sbb keje ..walhal tempat keje dkt jerh dah ngan syuen 
neh lagi la puasa x penah tinggal lagi huhu 
sedap la kuih raya tue jejari coklat nestum kot
mak kesayangan hehe
 
sabtu lepas berbuka puasa dkt luar lagi
mr peje ajk berbuka kat luar sbb dia tau mak kan asik x larat nak masak
Alhamdulillah.. daddy belanja mak suker jer kihkih
pegi asing2 dua biji kereta sbb tau abah sure nk balik awal terawih
mak x terawih sbb dia kata letih naik tangga
neh yang leceh pg dua biji kete sbb
abah tue bkn nyer reti sangat dia hantam jerk paking memana ahaha
kesian jugak kat mak tue
makanan kat syuen setakat bole la
acu kata bakso sedap
yg sedap kat tekak aku mee goreng...n kambing bakar dia sedap
perapan ckup rasa ...x liat
tapi yang nyampah nyer dorang neh x refill pon makanan
refill ala kadar jerk kot
aku x puasa aritue ...afrina plak poo2 masa dkt2 nk azan
so bawakla dia pegi cuci poo2
sampai2 jerk makanan dah licin huhu
makanan yg aku ingat la ada nasi beriani
ayam tandoori...neh x sedap
sambal sotong...over cook kot liat
udang goreng...x sempat rasa dah licin
ice kacang...pon x refill jagung habis :P
cucur udang
yang2 lain tue biasa la ada sayur...ada salad..kerabu
kuih2 dia adoila x best langsung ...janji ada kuih gamaknyer
kek pon mcm x best jerk aku tgk ahaha
harga rm39.90 dewasa
kanak2 19.90 7tahun ke 12 thn
tapi rasa kalau bole dia beli kuih yg sdp2 sket ok la kot
n please la refill makanan tue
mmg Nampak meja lain dah siap cedok makanan sampai2 tue
aku mls konon nyer nak berebut
huhuhu
 
 
 

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

wah bestnya balik ipoh.. aku takat ni sekali je makan buffet. tu pun sbb reunion. kalau buka kat luar order biasa je ala carte. bukannya leh makan byk pun, rasa membazir.

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review