Thursday, July 23, 2015

♥ raya bertampal dahi

Posted by annapeje at Thursday, July 23, 2015
Nampak x tompok2 darah kat baju..dkt belakang pon ada

 nasib la dah happy bagi makan coklat satu bar
neh slps pg klinik kali ke 2 and letak gam
x dpt la bebaju biru sama dgn afrina...tp mak suka la dress zara neh cute sangat bila afrina pakai :D
 
 
malang x berbau yer tak..raya ke 2 tue ada tetamu datang dari Kedah
tuning adik sefamily
masa tue afrina dok ajk pegi luar
dia x nak duk dalam rumah
so layankan ajer la sbb ada orang kan
mak pon sambil2 tue sapu la simen depan rumah tue
dah anak dara tue main atas rumput plak so tros la ckp kat dia
"afrina jgn main kat rumput "
tros dia pon nk pijak simen ..tapi x lepas sbb simen tue tinggi sket jerk pon
yer la afrina neh peha n betis kan beso ahaha
elok pusing nk letak penyapu
dia dah dok nangis sbb terjatuh terhantuk kat pasu dpn rumah mak
skali tengok dah menitik2 darah YA ALLAH
darah banyak plak tue mau x panic
tros jerit panggil mak suh kasi tuala bersih nak tekap dahi dia
hui nak menangis pon ada rasa bersalah pon ada
darah plak sampai tutup mata mengalir nyer
Allah mmg rasa nk pengsan bkn sbb tgk darah tp risaukan ank dara tue
mr peje plak x der keluar pegi makan nasi wanggey
sempat lagi kan bapak dia tue :P
so pg klinik dengan adik jerk
nasib ada klinik bukak kat taman meru tue
tapi doc dia neh pening ke apa
sbb aku ckp x nak jahit ...nak letak gam jerk
memula dia ckp ada lps tue kata x der plak
letak plaster jerk
dah la cuci ala kadar
so balik rumah ...mr peje dah ada ajk dia pegi klinik lain
pusing la kat pecan Ipoh la ...Ipoh garden la
last2 pegi Ipoh jaya jerk sana ada
slalu mmg pg klinik tue pon
nak cuci n letak gam jerk pon
tapi afrina mcm orang kene dera jerk tau
bapak pegang kaki
mak pegang tangan
nurse pegang kepala hahaha
kalo jahit x tau la camner
doc pesan jgn kene air 3 hari..jgn bagi dia berpeluh
takot nanti infection
Alhamdulillah hari ke 3 luka dah kering
 mmg jenis 3 beradik dahi bertanda gamak  nyer
aqil terhantuk kerusi kayu
arfa terhantuk laci meja kayu
afrina terhantuk pasu bunga

2 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

alahai siannya afrina.. trademark anak2 ko ni, bertanda kat dahi hihihi..

Has78 said...

huhu. kesian kt ank dara anna. raya dahi bertambal

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review