Wednesday, August 5, 2015

♥ hamser adiah arijadi in aadvance dabel A ♥

Posted by annapeje at Wednesday, August 05, 2015
 neh si pumpkin n nikky
 korang neh suka buat muka sedih tau tue sbb bapak x tido malam kalau x beli
kusyuk sangat
 
hellooo
drama sungguh la 2 beradik neh tau
dah bape hari berlarutan
memula dari isnin tue dah dorang bezikir nak beli sambil bawak tabung botol coklat
tue kehilir ke hulu ...mak dok kat sofa buat tatau jerk
pastu dengan bapak skali pon x tentu arah jerk slagi x belikan tuk anak dia
aku neh sebenarnyer bukan la kejam sangat
tapi dok pk esok nk bejalan payah
pastu bapak tue kan dia time beli barang dapo pon merunggut
sbb dlu beli 300 jerk skrg dah dkt 500 tue wajib
dah knaper anak ko pon dah 3 oke
makin membesar for sure la makan banyakkan
neh nak tambah lagi 2 anak bulus
esok jangan bising plak tambah perbelanjaan dapor sbb ank bulus
pastu tambah keje plak nk uruskan ank2 bulus tue siap !!!
masa isnin tue kan dorang pegi pet shop tapi dah tutup ahahha gelak jahat
balik rumah hampa muka dua beradik tue
semalam lunch hour dorang pg lagi
tue yg ada dialog kat fb
bgtau duit ada 30 rm tapi sangkar jerk dah 90rm
ahahha siap Tanya orang kedai lagi "bagaimana yer "
adoila korang neh jgn memacam tau
mlm td aku dah tgk 3 beranak tue x tentu arah
sorang bawak tabung turn naik turun naik
sorang pastu bawak beg sandang
pastu 3 beranak tue kuar
rupanya2 pagi uptown puchong oke
tau2 bapak wassap gambo atas neh
balik tue senyum simpul 3 beranak
heran x camner duit 30 rm jd 60 rm
bapak kata dorang ada syiling bkn dia topup duit dia
elehhh mcmkan aku nk percaya sangat
yg farina lagi la dok potpetpotpet
dok tu...tu..tuuu
kesimpulan 4 beranak tue sedang begembira menyambut kedatangan ahli keluarga terbaru
kecuali mak jerk la yg x pasti nk happy ke x ahahha
welcome home pumpkin & nikky :P

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

wah comel nama okey.. nak nak pumpkin tu heehhe.. perasaan aku sama mcm ko masa zara nak bela turtle. sbb aku tak kuasa nak menjaga hahahaha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review