Thursday, August 6, 2015

♥ open house advertising ♥

Posted by annapeje at Thursday, August 06, 2015
my bff tersayang
kenal x saper neh hehe
 
ari apa mak pon lupa ahaha banyak sangat makan lemang rendang sate ketupat lontong
huhuh maklomla kat opis memasing dept nk buat open housekan
kecik tapak tangan perut kutadahkan hehe
mcm advertising neh dorang byk sponser so
jamuan pon hebat la ...ada cupcake ...ada goreng pisang
eh mcm2 la ada x larat nk sebut huhu
siapa ada foto booth yg pakai mesin mcm yg ada dekat soping mall tue
n dorang neh ada artis jemputan
nash , farhan n zaiton sameon
kebetulan masa nak naik ofis nampak zaiton sameon
so apa lagi ajk lala begambar hehe
ZS siapa tanya...kenal x dia siapa
ahahaha of coz la kenal
sbb dedulu masa kecik2 ikot mak pegi tengok konsert dia
masa tue x der keter
3 trip naik moto abah antar ahahhaa
masa tue umur bape tahun la tah
ZS pon masa tue nyanyi pakai skirt merah pendek n ketat
pakai lipstick merah ...rambut kembang hehehe
saja pon begambo sebab nk tunjuk kat mak balik kg nanti :D
lagu2 dia pon tau juga hehe n layannn huhu
 

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

untungla opis best.. dapat makan selalu.. jeles i okeh.. mak mesti jeles tgk ko bergambar ngan zs tu.. nampak cam maintain je dia.

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review