Tuesday, September 1, 2015

♥ Aqil is 7 ♥

Posted by annapeje at Tuesday, September 01, 2015
 excited dia dapat besday card
 moga sentiasa jadi ank yg soleh yang disenangi , disayangi
 abes air liur semua terbang gaga
 family photo! sedih gambar mak kabur huhu
 wif acu
 kunyah jerk la anak dara sorang neh

mak labu dan anak nyer huhu
 tq chilis
 
Jumaat lepas besday abang Aqil plak
28/8/2015
so plan asal nak ke OU
tapiiikannnn jalan adalah ya amat amat jemmmmm
dah macam nak kene sambut kat mcd jerk la haha
tapi bapak gigih jugak nak pgkan
owh yer pasal bapak pon balik lewat sbb dia pegi kawan dia menikah
jangan ko menikah lagi udah yer mr peje ahahaha
paham2 jerk la hari jumaatkan
nak plak isnin tue cuti so memang ramai la yang balik kg
pk punya pk mr peje kata kita pg Empire subang
tue pon bepusing2 sebab jalan sana sini jem
dengan roadblock nyer
stress mak jemah tau !
tapi demi anak ...mak bapak sanggup redah  ahahha
nasibla Chilis sini tutup lambat
ala bukan ada buat gempak2 pon
sambut anak beranak jerk kihkih
order makan2 pastu order chocolate molten letak lilin
senang ahaha
bebudak happy mak bapak pon happy
dorang neh bkn apa
seronok kalau ada orang nyanyi2 lagu besday
pastu makan kat luar
memang sangat perangai mak n bapak kihkih
aqil tanya kita celebrate dekat mana neh
bapak kata kat cabai ahahha
orang kedah kan panggil cabai muahaha
to abang aqil mommy doakan abang sentiasa jd ank yg soleh
sentiasa taat perintah Allah
sayang mommy n daddy seadanya
n sayang adik2 dunia akhirat
kalau tanya adiah hamseerr kan dah dapat hehe
 

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

happy birthday abang aqil.. besar dah anak bujang ni. moga jadi anak yg bijak pandai dunia akhirat yer..

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review