Wednesday, September 9, 2015

♥ foodcourt teja ♥

Posted by annapeje at Wednesday, September 09, 2015
kemain ko beselera sangat makan yer
neh nasi ayam fav dorang neh slalu pegi sini mmg oderkan nasi ayam
slalu pg pon Q panjang jer
aqil mcm biasa roti john fav dia

mak n abah makan nasi lauk campur ...acu makan bakso
pastu oder apam balik hehe
 
neh sblm  mak abah balik kita lunch kat putrajaya
biasala I kan malas masak n x pandai masak hehe
senang bawak mak abah kat luar
sbb lepas makan nak rumah mil n kakak sedara kat sg buluh
kang masak umah bekecah pastu lambat laks
hahaha alasan sangat
memang biasa bawak mak n abah kalau dorang datang sini
tapi hampa kedai Kelantan tue x bukak lagi
alahai kempunan nk makan nasi goreng ayam goreng kunyit
dengan tom yam huhuhu lap air liur jerk tulis :P
sini apam balik dia sedap rangup wpon dah sejuk
tapi skrg isi dia dah kurang
jagung pon aku x jumpa
dah la oder apam balik besar
mintak extra jagung...kacang pon dia x letak
hampa lagik skali huhu
roti john pon sedap tau
isi dia ok x la roti semata
ada nasi kukus... ayam penyet
 

0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review