Wednesday, September 9, 2015

♥ gigi kedua ♥

Posted by annapeje at Wednesday, September 09, 2015
x zoom pon ahahha alahai kecik nyer gigi abang aqil
kali ke 2 cabut gigi
neh sebenarnya masa dia bgn nk ckp
tros gigi dia tercabut ahahha senang gila
x yah dah nk tarik2
sblm neh dia mmg bgtau gigi dia goyang
hari2 dok bagtau gigi goyang :P
dah cabut gigi dok ckp ohsem ohsem
tah apa yang ohsem nyer
nak kata jaga gigi sangat x der la
gosok pon 2 kali sehari
tue pon sblm tido x gosok gigi huhu
cuma nyer sbb aku x biasakan sangat dorang makana gula2
coklat jerk dorang makan tue pon x kerap
kalau dok ngan maktok dlu memang setiap hari dorang makan
kalo makan gula2 memang cpt rompong
x pon gigi jadi hitam2
aku dulu kecik2 slalu jek sakit gigi
sbb dulu mana makan coklat x mampu huhu
 

2 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

makan coklat lagi elok dari gula.. takat ni aliah sorang je suka gula2.makan bila ada org bagi ke, party pack ke.. nak aku beli jgn harapla.. nasib baik gigi dia n yg lain okay. takde jenis hitam or reput tu kan.

Nurhayati said...

wah ohsem.. hihi. takat ni aliah sorang je yg suka makan gula.. tu pun makan dari org bagi or dari party pack. nak aku beli mmg tak la. coklat elok sket dari gula. nasib baiklah dia n yang lain gigi elok, takde yg hitam2 or reput2 tu kan.

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review