Wednesday, September 30, 2015

♥ hotel transylvania2 ♥

Posted by annapeje at Wednesday, September 30, 2015
susah tau nk ajk dorang neh begambar
neh pon sbb mak dia paksa ...rupanya dorang letak kat ting atas
jadila gambar mak sekeping penat mekap cecantik ahaha :P
mr peje kata sempat lg nk begambo ahaha biarla :P
kusyuk sangat
 
kita amik tayangan pukul 5.30
rumah dengan mall dekat jerk ahahha eksyen
pastu x jem mcm kita nak pg the curve kihkih
orang pon x ramai oke x der la bersesak2
kalau dulu sengaja pegi tempat yang sesak
dah ada anak neh sengaja cari tempat x sesak
sebab senang nk bejalan dengan dorang neh
kurangla stress tue sket ...huhu
neh first time wayang tuk afrina ...risau la jugak
buat dia meraung dalam tue kan
tapi bapak dah belikan hotdog n popcorn
tue pon x ckup ahahaha
memang la family monsterkan
mak dpt mkn sket jerk
huhu
masa tengah beli popcorn tue dorang bezikir nak mug kepala Dracula
sory la nak satu jerk 22 rm kalo x silap
abes kalo 3 mau pitam mak korang neh
nasib la afrina oke jek masa tengok wayang
yer la sbb citer kartunkan
kalau citer lain memang meraung kot
sbb masa iklan dia ckp " akot"
pastu pelok kuat2 hehehe kan sound system dia kuat
pastu screen besar
tue pon memula mcm jakun jerk dia
tgk screen jerk x beralih haha
lepas tue siap bejoget dalam wayang
nasib la bapak pilih seat sebelah tangga
joget la jangan tetonggeng udah
seronok tau...mak ko neh pon dah bape tahun x tengok wayang
sedih oke sobsob ahahha
best oke citer HT2 neh
mengekek2 gelak (mak dia lagi hover gelak ahaha)
bapak kata lepas neh bole pegi tengok good dinosaur
yeayyyyyy !!!
 


1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

tak boleh jadi ni.. tak tgk lagi katun baru ni. aku kalau gi tgk wayang pun amik sebelah tangga. senang nak keluar pastu ariq pun dok main tepi naik turun tangga 100kali pffttt makanan pun sama umpan bebanyak hahaha

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review