Tuesday, September 22, 2015

♥ Pakaian Beragam ♥

Posted by annapeje at Tuesday, September 22, 2015
 class lain
 wahhh hebat kreatif betoi hehe
 class 1C
 Amboi comel2 nyer anak dara dlm class aqil neh haha
 tq miss sulaya (suraya sebenarnya aqil neh pelat ke apa :P)
wassapkan gambar2 hehe
meriah
 
Jumaat lepas kelas aqil ada buat pertandingan pakaian beragam antara class
antara tahun satu jerk kot aku pon x pasti hehe
satu kelas 5 wakil sahaja
act nak pakaikan aqil baju melayu merah
tapi baru ingat baju tue kat Ipoh sbb tempah baju tuk wedding adik
igtkan nk kansel jerk tapi cikgu kata baju askar pon bole
so gigih la balik kerja tue laki bini sekeluarga pegi ke bangi
nak cari baju askar ahahha
tapi bukan rezeki la kedai tue kebetulan tutup khamis tue
balik tue peg uptown puchong laks hampa
x der jugak
pasal pakaian beragam neh pon baru perasan juga
ahahhaha
yer la kadang dorang taip panjang2
malas kot nak baca hehe
nasib la ada baju melayu aqil tahun lepas
tue pon dah senteng ahahha
menyesal plak x buatkan dia tanjak dengan bendera
kot2 bole menangkan ahahha
neh pon tiru dari gambar2 kat fb
aqil ckp dia x kesah pon x dapat adiah
ahahha ye ker ok la kalau x kisah
janji seronok dapat join hehe
nasibla aqil neh selfconfident tinggi mcm bapak dia
kalo mcm mak dia pemalu kahkah

 

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

comelnya semua.. bagus parent masing2 gigih menjayakan pakaian beragam anak2.

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review