Wednesday, December 2, 2015

♥ Nikah ♥

Posted by annapeje at Wednesday, December 02, 2015
 selamat bernikah adikku dengan mar
amboi mak homei nyer pose mcm tue kalah remaja hahaha
muda vs tua ahahaha ...patah amin bole la ahahaha 
puteri2 tapi kurang 2 ahahhaa sbb lambat sampai :P
 
27/11/2015
pakcik aril dah selamat menjadi suami orang
hehehe
kira ini menantu perempuan mak yang sulung
Nampak x muka mak tue teruja kegembiraan
yer la ank kesayangan kawen kan
aril kahwin dengan orang Kedah so ke Kedah la kita
dia menikah dkt jeniang
ok sedih n sebak plak tetiba
sebab adik dah kawen ahahha tapi happy la jugak
tapi part paling sedih sebab aku n ena x sempat nak tgk
masa aril nikah
dah la duk hotel jauh kat penang ahahhaa
jalan jem lagi
salah kitaorang tue tetap ada la
patut sampai hotel tros bersiap
sebab farina muntah tetiba
dah mcm nak pegi x nak pegi jerk
dengan cikna pon pms sampai dok guling2 kat katil
x per la x der rezeki kan
nak mengeluh pon dah lepas
kitaorang sampai 7.30 tau
dorang nikah lepas asar ahahhaha maaap
maybe afrina salah makan ke perot masok angina ker
serba salah la jugak mana nk pikir anak pikir adik
to aril mintak maap sangat
aku doakan rumah tangga  ko bahagia sampai akhir hayat
jadi suami yang bertanggungjawap dan setia
serta suami yg soleh untuk isteri dan bapa yg penyayang bila ada anak kelak
aku doakan yang baik2
untuk adik ipar welkam to the family
merasa la ko ada kakak2 n adik2 ipar yg senget
dan huru hara sepanjang masa ahahaha
bertabahlah ...dan moga jd ipar yg menyenangkan

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

tahniah dapat adik ipar perempuan.. patah amin hensem jugak hahaha.. lor nape tak tido hotel kat kedah dekat sket nak pegi.. pastu tido la kat penang plak.. sayangnya miss adik nikah huhu.. tapi nak wat camne kan.. menda dah jadi :)
tahniah tahniah

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review