Monday, December 7, 2015

♥ Selamat Pengantin Baru Aril & Mar ♥

Posted by annapeje at Monday, December 07, 2015

 selamat pengantin baru adik2ku
 maapla kualiti gambar x berapa cantik neh camera enpon adik2
anak dara neh bab melaram kalah mak huhu
ootd ...poplook hehehe siap tgh betulkan gelang kinder egg dia ahaha
kalo nk Pandora suh daddy beli :P
afrina kalau bole melekap camneh jerk
so gambar mak serahkan pada cameraman jerk la :P
baru perasan lawa pemandangan sbb tgh panas terik
nyesal x begambar pepeling model :P ( muntah hijo la )
lawanya kek tapi x merasa pon maybe kek sampai lambat ahaha
 
belajar dari kesilapan
sabtu tue bangun awal
turun breakfast awal
pastu balik bilik besiap cecepat
pukul 12 dah sampai homestay ahahha
risau gaks kot jalan jem ke apa kan
paham2 la penang
tapi kereta memang banyak
rata2 mcm nak pegi kenduri sbb tgk pakaian bebaju kurung
skali sampai homestay abah cakap 1.30 baru pegi rumah kenduri
ahahha ok la x kisah so melepak la dulu tunggu dorang besiap
janji aku dah sampaikan ahahha
aritue masa bertunang dari penang ke jeniang rasa dekat
masa kawen neh rasa mak aii jauhnya ahahaha
wahhh hansem sungguh adik I neh masa hari persandingan
hehehe siapa lagi nk puji adik sendirikan
baju cantik pelamin cantik kek pon cantik
rumah Ipoh nanti x tau la mcm mana sbb dorang yang pilih
tapi baju dah tengok la sbb aril wassap gambar dia fitting baju
merah menyala habaq kat ang ahahhaa
mak punya baju pon x siap lagi neh
bulu mata pon x beli lagi ahahaha
MUA adik sendiri :P
tah sapa nak kawen neh kihkih
sekali skala nak melaram cenggitu
ok la nk kol tailor japs :P
 
 
 

2 love aqil&arfa:

Has78 said...

tahniah kakak pengantin! sedondong dgn ank dara

Nurhayati said...

tahniah kakak dapat adik ipar.. ofkos la bila adik beradik kawin kita pun nak tumpang melaram samakan.. sila pakai cantik2 dan mekap cantik2 pastu pos gambar banyak2. peje skali weh.. melaram seperti pengantin :)

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review