Sunday, January 3, 2016

Barang sekolah

Posted by annapeje at Sunday, January 03, 2016
Khamis malam aritue baru pg membeli belah huhu tahun neh ala kadar jerk ...pelaburan kat arfa jerk dah beribu ...lap air mata sket T______T ...transit aqil n taska afrina tuk pendaftaran dorg jer habis seribu lima puluh ringgit ... Huhuhu lagi  ... Ke Alamanda jerk ...dkt dlm parkson ada section barangan sekolah senang....tahun neh beli kasut 2 pasang sbb kasut lama pon dah lunyai ...seluar n baju 3 helai sbb aqil dah tinggi ...seluar lama tue dah senteng ...mcm wak dokyok plak nanti ...dorg ambil set alat tulis ..arfa pon ambik tapi letak balik sbb dia ambik paling mahal hahaha ...belikan thumbler tuk arfa n afrina ...aqil beli beg sekolah ...sbb beg lama zip dah rosak ...tue jerk melayang 200 ...wahhh neh bkn duit mcm air paip ...neh air terjun tros  lepas neh makan nasi dengan telor masin la yang Mak bekalkan masa kenduri aritue 
beg otomen yang dia nak beli :P 
dasat la kasut ada lampu waktu malam :P 
sorang satu botol air ..aqil bapak belikan mineral water jerk setiap ari
sbb asik ilangkan thumbler jerk 
udah mcm nk masok army ahahha 

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

kan.. duit mmg macam air terjun.. 100-200 tu senang2 la habis kalau sekali keluar. moga makin murah rezeki kita tahun ni. comey afrina.. tgk abang sekolah dia pun sibuk nak sekolah gak la tu.

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review